JOURNAL | Shopping with Friend


 Happy second Advent ! I can't wait for Christmas, my awesome mood is only because everybody talking about it when I read all articles and watch that vlogmas on yt. 
In these pictures is -M and me from couple months ago. We were inlove with that highheels ! omg they were so pretty - I really love blue colour.  Unfortunately, my purse wasn't full enough, because of #studentlife.
Last picture is on my profile picture on Instagram check it out!  Also I have in sidebar new insta gadget.

SK| Dnes začína už druhý adventý týždeň! Moja Vianočná nálada je stále väčšia a každým dňom sa neviem dočkať Vianoc na ktoré nepretržito čakám. 
Na týchto fotkách je moja kamarátka -M. a ja, ktoré boli fotené pred pár mesiacmi. Veľmi sa nám páčili tieto topánky na podpätku  a mne aj ten trenčkot, do ktorého som sa hneď zamilovala. No bohužiaľ moja peňaženká nebola dostatočne plná na to by som si ich mohla kúpiť #studentlife.
Poslednú fotku možno poznáte z môjho Instagramu, ktorú mám na profilovke, takže určite čeknite! 
A taktiež mám v bočnom menu nový insta gadget kde môžte vidieť najnovšie fotky.

 xoxo -T!

Post a Comment

Thank you for message ! :)