STYLE | Comfy Afternoon



Cítim sa ako "slow motion", ale svet navôkol zostal stále uponáhľaný.  Presne takto mi začal dnešný deň, z tak živého sna sa mi ešte nechcelo zobúdzať, tak som si dala nadčas 5 minút... nachystala som sa do školy, skrášlila mihalnice špirálou (nikam som sa neponáhľala, trvalo mi to aspoň ďalších 5 minút dokiaľ neboli podľa mojich predstáv)  každý ranný moment som si užívala a v kľude prechádzala do ďalšej činnosti.. už bolo 7 hodín (desať min. do odchodu autobusu) začala som si vychutnávať raňajky - nič špeciálne, horúce granko a chleba. Umyť zuby pretože o pár minút mi išiel autobus.. obliecť.. hmm ešte nájsť čipovku a 7:11- odchádzam z domu.. zatváram bránu a autobus vidím na zastávke. Za iných dní/okolností/ minulostí by som už šprintovala, dnes som si len vykračovala - "veď všetko stíham"..  Síce len tak, tak, ale stihla som ho. 

 V škole ma čakali 3 písomky - no síce hlava vyšilovala slovami, (pretože som na dnes vôbec nebola pripravená) vo vnútri so cítila super "calm" . Dnešný deň bol vlastne super..i keď som sa cítila ako homeless človek (pretože to tie moje topánky k tým džínsom..) - viem že k sebe nejdu ale chcela som byť lepšie oblečená ako pobehovať v teniskách (už s boľavým hrdlom) - preto pijem už tretie horúce granko :D.


ergergee
Tak dnes nosím - sekáčové jeansy | najkrajší pulóver z C&A | hodinky a náhrdelníky z H&M  

I feel that  life in slow motion, but world around me is still in rush... This day started very calm. I got up 5 minutes later than usually, applied  my mascara on (time for it: 5 minutes of perfectly applying..)  After that my breakfast - hot chocolate and some bread.. soo ordinary breakfast menu :D. After breakfast was time to go to bus station it was 7:11 .. "yeah I am late" .. No rush in my mind.. calm walk..but I almost missed that bus..
This "keep calm.." day last all day. I am glad that I start this month really great.  My outfit was comfy vitntage jeans and perfect cosy sweater !




Jeans - second-hand | Sweater - C&A | Watches, Necklaces - H&M 

egegre ergerg

xx -T.

Post a Comment

Thank you for message ! :)