BEAUTY | Kozmetika Nuori


PREČO PRÁVE NUORI ?
·       Zaručuje stopercentnú účinnosť, pretože zložky týchto produktoch nie sú oslabené časovým rozpadom
·       Výrobky sú stopercentne bez umelých látok a iných syntetických prísad používaných na predĺženie trvanlivosti kozmetických výrobkov
Vďaka tomuto nič neprekoná čerstvosť, ktorú dostaneme v kozmetike od Nuori. A na každom balení je spomenutá aj trvanlivosť každého výrobku a tak sa nám nikdy nestane, že by sme prišli o kvalitu a čerstvosť v týchto produktoch. A máme tak prehľad o tom, kedy je ten správny čas vymeniť našu kozmetiku za novú. Nuori je preto predstaviteľom tých najlepších zložiek a vitamínov stvorených pre našu pleť.

MOJE SKÚSENOSTI S NUORI:
·       Vital facial cream(krém na tvár)     
·       Vital eye cream(očný krém)
·       Vital body balm (telový krém)
Mala som možnosť osobne testovať tieto 3 produkty od dánskej značky. A tak sa rada podelím o svoje skúsenosti s krémami„Nuori“.
1.     Vital facial cream
Tento produkt obnovuje vitalitu pleti a pomáha predchádzať prvým známkam starnutia pleti. Krém je jemný, plný vitamínov C a E a taktiež zaručuje antioxidačnú ochranu. Vhodný aj pod make-up.
Pri krémoch na tvár si všímam či je ľahko alebo ťažšie vstrebateľný. Osobne nemám rada pocit mastnej pleti a to sa mi pri použití tohtovital facial cream nestalo. Veľmi ľahko a rýchlo sa vstrebe do pokožky = veľké plus.  Po nanesení bola moja pleť hydratovaná a aj suchšie miesta boli hneď na pohľad jemnejšie a vláčnejšie. Upokojuje a to aj moje problematickejšie miesta s akné. Taktiež zanecháva prijemnú vôňu.

2.     Vital eye cream
Ďalším z rady krémov je očný krém, ktorý zaručuje taktiež predchádzanie prvým známkam starnutia pleti. Je presne stvorený pre jemnú pokožku okolo očí. Aloe vera pomáha zjemniť jemné vrásky.Kyselina hyalurónová zas účinne hydratuje pokožku.  Každý pozná svoje vrásky okolo očí zo smiechu alebo žmúrenia a ani ja sa im nevyhnem. Popravde som sa bála niečo čo i  len vyskúšať na takú tenkú pokožku okolo očí, ale s týmto vital eye cream som sa  naozaj nemala čoho báť. Bez pridaných parfumov, čiže nevonia, ale to ani pokožka okolo očí nepotrebuje Tento organický produkt, ktorý nepodráždi ani tú najjemnejšiu pokožku, ma zbavil všetkých pochybností. Je dôležité sa starať aj o tieto miesta na tvári, na ktoré som doteraz nedávala dostatočnú pozornosť pri mojich „beauty“ rutinách. Verím, že pri pravidelnom a dlhodobom používaní sa dostavia skvelé výsledky a moje jemné vrásky zostanú jemnými aj o pár rokov.

3.     Vital body balm
V zime pokožka trpí oveľa viac. Moje suché ruky, lakte či kolená vedia svoje. Zaručuje ľahké strebávanie a má neskutočnú vôňu! Zanecháva pokožku jemnú a elastickú na dotyk . A to vďaka avokádovému oleju a bambuckému maslu. Hroznový olej a vitamín E ponúka antioxidačnú ochranu.
Najradšej si ho nanášam večer pred spaním. Ráno je moja pleť jemnejšia než kedykoľvek predtým. Moja pokožka je hydratovaná po celý deň a už nemám pocit popraskaných, suchých rúk. Vital body balm spĺňa všetko, čo sľubuje. 


Cena produktov ? 
-  tá je už o niečo vyššia ale ako sa hovorí za kvalitu sa pripláca. Tieto produkty rozhodne kvalitné sú a je to už len na každom, či sa zamyslí, čo na svoju pokožku dáva a čím ju "kŕmi". Prírodná kozmetika je vždy lepšia voľba ako nanášať na seba všetky tie chemikálie ktoré nájdeme v každom jednom produkte, ktorý nie je vyrobený na prírodnej báze.

Tieto produkty alebo aj vzorky na vyskúšanie nájdete v obchodíku Kasha Showroom v Trnave. 

Post a Comment

Thank you for message ! :)